Καλέστε μας:

Όροι Χρήσης

Γενικά

 

Η παρούσα ιστοσελίδα είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα) που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία «ΓΟΥΝΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» και διακριτικό τίτλο «Ferroli store», που εδρεύει στην Ξάνθη, Ευμόλπου & Μουσαίου 1 και εκπροσωπείται νόμιμα με Α.Φ.Μ. 133549344 Δ.Ο.Υ. Ξάνθης, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: sales@ferrolistore.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 25410-72216, (στο εξής καλούμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υπόκειται σε καθεστώς ΦΠΑ 24%. Ο αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. είναι: 145915646000. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με διακριτικό τίτλο “Ferroli store” το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ferrolistore.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία “επισκέπτης” ή/και “χρήστης” ή “πελάτης” αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους και τη δήλωση μας σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων, χωρίς καμία εξαίρεση. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην ελληνική γλώσσα.

 

Πνευματική Ιδιοκτησία

 

Η επωνυμία, ο διακριτικός τίτλος, το σήμα, οι εικόνες, τα γραφικά, τα διακριτικά γνωρίσματα, τα κείμενα και κάθε άλλο τι που περιέχεται στη δικτυακή τοποθεσία www.ferrolistore.gr αποτελούν προστατευόμενα αγαθά πνευματικής ιδιοκτησίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σήματα, ονόματα, ή άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων μερών, που εκτίθενται στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προστατεύονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Απαγορεύεται στον χρήστη η αντιγραφή, αναπαραγωγή, διάδοση, διάθεση, μετάδοση ή η με οιονδήποτε τρόπο χρήση αυτών, πέραν των χρήσεων που ρητώς ορίζονται στον παρόντα δικτυακό τόπο. Δεν υφίστανται άλλα δικαιώματα χρήσης και εκμετάλλευσης.

 

Προστασία Προσωπικών Στοιχείων

 

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

 

Αποστολή ενημερωτικού υλικού (newsletter, προσφορές)

 

Ο πελάτης λαμβάνει γνώση και συμφωνεί με την αποστολή ενημερωτικού υλικού (newsletter) καθώς και την κατά περιόδους αποστολή ενημερωτικών προσφορών με email, κλιματιστικών και παρεμφερών ειδών, παρόμοια με τα αρχικά προϊόντα ή υπηρεσίες. Ο πελάτης εφόσον το επιθυμεί, μπορεί όποτε το επιθυμεί, να διαγραφεί από την λίστα αποστολής ενημερωτικού υλικού, ή εκ των προτέρων να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ότι δεν επιθυμεί να λαμβάνει ενημερωτικό υλικο. Ανέκαθεν, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει δυνατότητα δωρεάν και εύκολης διαγραφής σε κάθε μήνυμα. Στην περίπτωση αυτή, το email του πελάτη διατηρείται για λόγους εξυπηρέτησης της παραγγελίας, και υπάρχει δυνατότητα διαγραφής του ανά πάσα στιγμή, εφόσον το ζητήσει ο πελάτης. To email του πελάτη δεν μεταβιβάζεται σε τρίτες εταιρίες, παρά μόνο στην πλατφόρμα αποστολής ενημερωτικών και email, ιδιοκτησίας εταιρίας που είναι πλήρως συμμορφωμένη με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων).

 

Περιοδικές Αλλαγές

 

Συνεχώς το ηλεκτρονικό κατάστημα επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει την ιστοσελίδα του και τα σχετικά με αυτή προϊόντα, θα ανανεώνει και τη παρούσα πολιτική. Σας συστήνουμε να διαβάζετε τη διαδικασία αυτή σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο της παρούσας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πολιτική αυτή δύναται να τροποποιείται χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες. Καμία αλλαγή ή τροποποίηση των όρων δεν λειτουργεί αναδρομικά.

 

Πολιτική Επιστροφών

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, επιστροφής και αλλαγής ελαττωματικών προϊόντων υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις.

  1. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

  1. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή τεχνικό της ίδιας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. αποδείξεις, οδηγίες, ετικέτες με τις ενδείξεις του προϊόντος κλπ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τον διακριτικό τίτλο “Ferroli store” πανελλαδικά. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη από εξειδικευμένο τεχνικό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη ή να μην τα δεχτεί πίσω.
  1. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. αποδείξεις, οδηγίες, ετικέτες με τις ενδείξεις του προϊόντος κλπ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο νέο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο νέο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη ή να μην τα δεχτεί πίσω.

  1. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος ενώ όταν είναι παραπάνω από ένα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 20 πλήρεις ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης μέσω courier.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

  1. Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

  1. Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης

Κάποια από τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή τους. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν παρέχει ξεχωριστή εγγύηση λειτουργίας. Η εγγύηση της συσκευής, στα ανωτέρω και μόνο προϊόντα που αναγράφεται ρητά, έχει διάρκεια σύμφωνα με τον κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής.
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

 

Τρόποι αποστολής – Παράδοση προϊόντων

 

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται κυρίως μέσω μεταφορικής εταιρείας, όπου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ενημερώνει για το κόστος της μεταφοράς μόλις λάβει την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού μηνύματος (email).

Σε περίπτωση προϊόντων με μικρό όγκο και βάρος γίνεται αποστολή με  Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς που εκτελείται από την ACS Courier.

Ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή εκκίνησης της αποστολής. Οι αναμενόμενοι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί (1-5 ημέρες) και εκκινούν από τον χρόνο αποστολής. Ο χρόνος αποστολής μπορεί να διαφοροποιείται από παράγοντες εκτός ελέγχου μας, όπως: έλεγχος πιστωτικών καρτών και/ή εξουσιοδότηση πληρωμής, προϊόντα που θα παραχθούν στα μέτρα σας, έκτακτες συνθήκες, ή απομακρυσμένες περιοχές παράδοσης. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης κατά την ημερομηνία παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το κόστος για τις αποστολές με την ACS Courier είναι:

ΠεριοχήΈως 2kgΓια κάθε επιπλέον kg
Πανελλαδικά εκτός νησιών5,00 €2,00 €
Νησιά6,00 €2,50 €

Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2,00€.

Στις ανωτέρω τιμές συμπεριλαμβάνεται αξία ΦΠΑ 24%.

Στις ανωτέρω τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται οι δυσπρόσιτες περιοχές.

 

Τρόποι Πληρωμής

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δέχεται τους κάτωθι τρόπους πληρωμών:


– Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (μόνο με αποστολή Courier)


– Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,


ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR2001711900006190143392541

Δικαιούχος: ΓΟΥΝΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ


ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR2801104350000043501012066

Δικαιούχος: ΓΟΥΝΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ


ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK: GR5701409000900002002022105

Δικαιούχος: ΓΟΥΝΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ


– Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.


Οι τιμές που αναφέρονται στα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος αφορούν μόνο τις αγορές μέσω αυτού και σε καμία περίπτωση αυτές που γίνονται από το κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, οι οποίες ενδέχεται να διαφέρουν.


Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

 

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη εδώ


Scroll to Top